کلیدواژه‌ها = Customer
تعداد مقالات: 11
3. اثر «شهرت از دیدگاه مشتری» بر ارزش ویژه برند

دوره 5، شماره 4، زمستان 1394، صفحه 39-52

بهمن حاجی پور؛ بهناز روستاییان؛ منیژه قره‌چه؛ شهریار عزیزی


5. مواد غذایی حلال: بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مصرف‌کنندگان در اروپا

دوره 4، شماره 1، تابستان 1393، صفحه 92-73

امیرحسین نوری پور؛ میثم شیرخدایی


6. بررسی اثر تمایز و پرستیژ برند بر وفاداری مشتری به واسطه هویت‌یابی مشتری با برند

دوره 4، شماره 3، بهار 1393، صفحه 1-16

شیرین فیض محمدی؛ فریبرز رحیم نیا؛ آذر کفاش پور؛ آذر کفاش پور؛ فریبرز رحیم نیا؛ شیرین فیض محمدی


8. خوشه بندی مشتریان به منظور تدوین استراتژی تخفیف دهی ، مطالعه موردی شرکت کدبانو

دوره 3، شماره 3، زمستان 1392، صفحه 135-150

پروشات حامدی؛ آمنه خدیور؛ زهرا رزمی


10. An investigation of the factors affecting customer satisfaction with electronic banking in Isfahan

دوره 3، ویژه نامه، بهار 1392، صفحه 139-150

Behzad Hakiminya؛ Amirhasan kamali Sarvestani؛ Mahboobe Mahboobe Sadeghzadeh tabrizi؛ Mojtaba Saeidizadeh


11. بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل سروکوال

دوره 2، شماره 3، پاییز 1391، صفحه 173-186

فرزاد زیویار؛ محمدصادق ضیائی؛ جواد نرگسیان