کلیدواژه‌ها = رضایت مشتریان
تعداد مقالات: 3
1. توسعه مدل عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان در بانکداری سنتی و الکترونیکی

دوره 5، شماره 1، بهار 1394، صفحه 201-218

مرتضی موسی خانی؛ حامد حیدری


2. تاثیرشرایط عاطفی کارکنان بررضایت و وفاداری مشتریان با نقش واسط تفاهم (مورد مطالعه: مسافران ورودی وخروجی استفاده کننده ازخدمات گمرک فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد)

دوره 4، شماره 4، بهار 1393، صفحه 235-258

آتنا قاسمی؛ مجتبی پورسلیمی؛ مجتبی پورسلیمی؛ حسن اسماعیلیان؛ سید محمدرضا حسینی مقدم؛ مجتبی پورسلیمی


3. طراحی و تبیین مدل وفاداری پایدار مشتریان تجارت الکترونیکی: مطالعه‌ای در وب سایت‌های خرده فروشی

دوره 1، شماره 2، تابستان 1390، صفحه 79-92

محمدرضا حمیدی زاده؛ عباسعلی حاج کریمی؛ محمدجواد نائیجی