کلیدواژه‌ها = پدیدارشناسی
تعداد مقالات: 2
1. نگاهی پدیدارشناختی به راهکار تقویت دلبستگی به برند در طبقات محصول

دوره 7، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 43-62

10.22108/nmrj.2017.21797

میترا شعبانی نشتایی؛ کامبیز حیدر زاده هنزایی؛ یزدان منصوریان


2. شناخت محتوای انواع قراردادهای روان‌شناختی در بستر بازاریابی رابطه ای و تعیین حاکمیت آن‌ها

دوره 5، شماره 2، تابستان 1394، صفحه 87-108

محمد لگزیان؛ آذر کفاش پور؛ علیرضا رجبی پور میبدی؛ سعید مرتضوی