کلیدواژه‌ها = گردشگری
تعداد مقالات: 5
1. استراتژی های بازاریابی مبتنی بر رسانه های اجتماعی در کسب و کارهای کوچک فعال در زمینه گردشگری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 27 مرداد 1399

10.22108/nmrj.2020.122047.2058

امیرحسین پناهنده؛ طهمورث حسنقلی پور؛ حسن بودلایی؛ سید ابوالقاسم میرا


2. تدوین استراتژی ریسک اعتباری بر اساس مدل SWOT در بانک ملی ایران

دوره 8، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 55-68

10.22108/nmrj.2018.106242.1401

محمدرضا حسین زاده؛ عباس خدادادی


3. توسعه مدل بومی سنجش رقابت پذیری گردشگری مقاصد گردشگری ایران

دوره 8، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 105-122

10.22108/nmrj.2018.105465.1339

بابک برومند؛ علی کاظمی؛ بهرام رنجبریان


4. بررسی عوامل مؤثر بر بهبود وجهه استنباط شده از مقاصد گردشگری جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی

دوره 5، ویژه نامه چهارمین همایش ملی مدیریت و کارآفرینی، زمستان 1394، صفحه 31-44

اوژن کریمی؛ محمد محمودی میمند؛ محمد محمودی میمند؛ حسن درویش؛ مهدی نساجی کامرانی