کلیدواژه‌ها = تصویر ذهنی برند
تعداد مقالات: 2
1. بررسی تصویر ذهنی مصرف‌کنندگان برند حلال با بهره‌گیری از تکنیک تحلیل شبکه‌های عصبی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 دی 1398

10.22108/nmrj.2019.118800.1849

پری احدی؛ فاطمه صابریان؛ بهناز پانی


2. مدلی برای فراوانی استفاده از خدمات بانکداری همراه

دوره 9، شماره 2، تابستان 1398، صفحه 169-194

10.22108/nmrj.2019.116352.1689

پیمان متقی؛ محمدحسن ملکی؛ هوشنگ عاشقی اسکوئی؛ فاطمه شریفی؛ سید رسول صادقی