نویسنده = حمیدرضا یزدانی
تعداد مقالات: 3
2. بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی سبز بر رفتار مصرف‌کنندگان عضو شبکه‌های اجتماعی در ایران

دوره 3، شماره 4، زمستان 1392، صفحه 41-58

میراحمد امیرشاهی؛ حمیدرضا یزدانی؛ الهه عالی پور


3. تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند دربخش نرم افزاری صنعت فناوری اطلاعات

دوره 2، شماره 4، زمستان 1391، صفحه 182-195

ساغر رفیعی؛ منیژه حقیقی نسب؛ حمید رضا یزدانی