نویسنده = علی صنایعی
تعداد مقالات: 9
3. ارائه مدل توسعه‌یافته تأثیر عامل فرهنگ الکترونیکی در تنظیم بازار و قیمت‌گذاری کالا و خدمات

دوره 6، شماره 3، پاییز 1395، صفحه 53-66

10.22108/nmrj.2016.21207

شیرین اصولی قره آغاجی؛ علی صنایعی؛ محمدرضا سعیدابادی


4. طراحی الگوی توسعه بندر خشک در ایران با استفاده از تکنیک‌های دلفی، تحلیل شکاف و دیمتل فازی

دوره 5، شماره 4، زمستان 1394، صفحه 205-230

سید فتح الله امیری عقدایی؛ سید حسن حاتمی نسب؛ علی صنایعی؛ سید حسن حاتمی نسب؛ علی کاظمی


5. بررسی ادراک مشتریان از زمان انتظار در سیستم تلفن بیمه

دوره 5، ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی، زمستان 1394، صفحه 45-64

آزاده حاتمی؛ علی صنایعی؛ سعید روحانی؛ علی صنایعی؛ محمدصالح ترکستانی


6. بررسی الگوی وفاداری مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایران

دوره 5، شماره 1، بهار 1394، صفحه 149-168

علی صنایعی؛ علیرضا حدادیان؛ امیرحسین باقریه مشهدی


7. تحلیل عوامل موثر بر پذیرش بانک مجازی- نسل جدید بانکداری الکترونیک

دوره 3، شماره 3، زمستان 1392، صفحه 1-20

آرش شاهین؛ علی صنایعی؛ علی صنایعی؛ آرش شاهین؛ حمیده سلیمیان


8. تاثیر فناوری اطلاعات بر زنجیره ارزش شرکت‌های نمونه صادراتی ایران

دوره 2، شماره 4، زمستان 1391، صفحه 22-43

علی صنایعی؛ محمد علی فیض پور؛ محمود نادری بنی


9. عوامل موثر بر توسعه فناوری شناسایی از طریق فرکانس‌های رادیویی (RFID) در مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی (E-SCM )

دوره 1، شماره 1، تابستان 1390، صفحه 41-70

علی صنایعی؛ فریبرز سبحان منش؛ فریبرز سبحان منش؛ امیرمهدی قاضی فرد